PROGRAM VHODNÝ PRO KAŽDÉHO

Cvičení pánevním dnem je universální metoda určená všem věkovým kategoriím, kondiční a zdravotní úrovnivu 

Múže obohatit jak dospívající dívky, nastávajcí maminky, ženy jakéhokoli věku, muže i všechny ve věku seniorském.

Každá věková skupina nese svá specifika z hlediska zdraví, vitality i potřeb.

Cvičební praxe může mladým přinést větší vnitřní klid a ukotvení, tak jako dříve narozeným větší vitalitu a omlazení..

Zvu vás na procházku krajinou mnoholičnosti našich potřeb fyzických i psychických v rámci různé fáze života.

VELKÉ MALÉ ŽENY

Období dospívání je pro každou dívku, MALOU ŽENU, náročné.

Přechází z dětství, doby bezstarostnosti

(většinou), do času velkých změn.

Mění se jí tělo, psychika prochází vlnami v rámci menstručního cyklu.

A víc přemýšlí - o sobě, o životě, o budoucnosti.

Což s sebou nese možná dosud nepoznané pochybnosti.

Pochybnosti sami o sobě nejsou špatné.

To, co nás při setkání s nimi může bolet, je naše REAKCE na ně.

Pokud je naší přirozeností reagovat na změny a nepoznané zážitky jako možnost nového dobrodružství, tak si období dospívání, plné změn a " novinek" můžeme užít jako parádní jízdu na horské dráze.

Často však mohou rychlé změny, nároky, nepoznané potřeby vyvolávat spíš strach, nedůvěru a nejistotu.

To pak vede k uzavírání se před světem.

Máme strach, že výzvu života nezvládneme, ztrácíme SEBEDŮVĚRU.

Pak je na čase hledat způsoby, jak znovu nastolit vnitřní rovnováhu.

Na základní kámen svého dětství přibude další.

Kámen poznání svých UMŮ, DOVEDNOSTÍ a TALENTŮ v těle dospívající ženy.

A též kámen PŘIJETÍ LIMITŮ, které se dosud díky spícím hormonům neobjevily.

O tom dospívání je - O ZMĚNÁCH, NEJISTOTÁCH, HLEDÁNÍ A NACHÁZENÍ NOVÝCH DIMENZÍ SEBE SAMA.

Cesta poznávání se je neoddělitelně spjata s emocemi.

Dost často v nás probíhají iracionální, neuchopitelné emoční vlny, které mohou ještě hlouběji rozkolísat naše sebevědomí.

Co s tím tedy dělat?

Prvním krokem je PŘIJETÍ. Tak to prostě je, k této etapě života to patří a je to V POŘÁDKU.

Druhým krokem je  VĚDOMÁ PRÁCE  s emocemi a tělem v jeho proměnlivosti. Vědomá práce s PÁNEVNÍM DNEM, které pracuje jak s pohyblivostí, tak s emocemi.

Třetím krokem je JÍT TO DĚLAT. Ať už se rozhodneš pro cokoli, každý pohybový styl je skvělý. Ty si pak k němu můžeš přidat uvědomování svých emocí.

Jednou z možností, jak najít vnitřní klid, ukotvení, v chaosu emocí a změn je TANEC.

Protančit své emoční vlny a rozpohybovat tělo k uvolnění je nejpřirozenější způsob práce se sebou pro všechny ženy napříč věky i národnostmi.

Úžasná žena, tanečnice a autorka konceptu TANEC 5-i rytmů

ve své knize MAPY K EXTÁZI Gabrielle Roth píše:

"Tam, kde jsme přestali tancovat, zpívat, vyprávět příběhy a nacházet vnitřní klid v tichu, tam jsme ztratili svoji duši."

Zvu Tě ke společné cestě k sobě samé, k vnitřnímu ukotvení  v centru tornáda všech změn.

Zvu Tě k využití potenciálu pánevního dna uchopit vlastní sebevědomí.

Zvu Tě ke společnému prožitku při

INTUITIVNÍM TANCI.

NASTÁVAJÍCÍ MAMINKY

Téma TĚHOTENSTVÍ, ať už probíhajícího či chystaného, je v dnešní době velmi aktuální a celospolečensky diskutované.

Žijeme v době, kdy nastávající maminka si může vybrat místo, osobu i způsob, kde, jak a    s kým chce rodit.

Může si sestavit svůj porodní plán.

Zároveň přibývá mnoho žen, pro které není samozřejmostí počít spontánně a obracejí se    o pomoc k odborníkům.

Čeká je náročná cesta hormonální přípravy na početí. Cesta ovlivňující nejen tělo, ale i psychiku.

Těhotenství může být pro ženu nezapomenutelným zážitkem

Zážitkem vlastní magické schopnosti přeměnit jedinou buňku na lidskou bytost.

Během zhruba 42 týdnů, což je přibližně 9 kalendářních měsíců, žena může sledovat změny, které se v ní odehrávají.

Tělo nastávající maminky nejdřív napne všechny síly, aby ze shluku buněk vytvořilo malé tělíčko s orgány.

V další fázi věnuje energii růstu a dotváření malého človíčka, podporuje jeho výživu a dozrávání.

A v předporodní fázi připravuje ženu i miminko na porod. Na harmonickou cestu miminka z nitra maminky do vnějšího světa.

Těhotenství však může být i NÁROČNOU, až traumatizující etapou v životě ženy.

Ať už je brzdou v početí fyzický problém či psychický blok, pro ženu se jedná o hluboce stresující období, kdy se musí vyrovnat na tělesné úrovni s hormonální přípravou.

Ta sama o sobě přináší vedle léčebného účinku i mnoho vedlejších příznaků, spjatých se změnou hmotnosti, nálad, libida a                    v neposlední řadě se vše přímo (vlivem léků) či nepřímo (celou situací) odráží na SEBEDŮVĚŘE ženy.

Co s tím tedy dělat?

Prvním krokem je PŘIJETÍ. Pokud hned na začátku (ať už vlastního těhotenství či přípravy na umělé oplodnění) počítáme s tím, že vcházíme do JINÉHO STAVU, tak to jiné, často úplně nové, může být krásným krokem k otevření nových dimenzí v sobě samé.

Druhým krokem je  VĚDOMÁ PRÁCE  s emocemi a tělem v jeho proměnlivosti. Vědomá práce s PÁNEVNÍM DNEM, které pracuje jak s pohyblivostí, tak s emocemi.

Třetím krokem je JÍT TO DĚLAT a dát tomu čas. Využít období jiného stavu jako ČASU PRO SEBE A SEBEPÉČI. Naše tělo prochází během 9-i měsíců změnami, které potřebujeme zpracovat a integrovat do celého období. Minimálně naše tělo po porodu nám za to poděkuje.. 🙂

Jednou z možností, jak pracovat v období těhotenství či přípravy na ně, je práce s DECHEM A PÁNVÍ.

Dech je v mnohých dalších technikách základním průvodcem a jinak tomu není ani u cvičení pánevního dna.

U nastávajících maminek se cvičení pánevním dnem doporučuje pouze v II. trimestru. Je to období, kdy je miminko již vyvinuté a dochází k jeho růstu. Stejně tak u nastávající maminky se prvotní změny (inevolnosti apod.) většinou stabilizují.

A to je ideální čas na VĚDOMÉ PROPOJOVÁNÍ SE S PÁNVÍ.

Podporujeme tělo na nastávající porod a prohlubujeme propojení s miminkem.

V I. a II. trimestru se cvičení doporučuje pouze dle vlastního, individuálního stavu, nejlépe po konzultaci s lékařem.

V I. trimestru se miminko "zahnízďuje" a v III.trimestru se chystá na porod. Obě obdodí vyžadují větší klid.

Může však skvěle fungovat dechové cvičení, používané samostatně, bez vlastního cviku s pánevním dnem.

Zvu Tě ke společné cestě podpory nového života.

Můžeme společně zharmonizovat jak Tvé tělo, tak i psychiku.

 

Zvu Tě ke společnému

CVIČENÍ

PÁNEVNÍ DNEM.

Můžeš přijít na OPEN CLASS mezi ostatní ženy.

A taky můžeš přijít na INDIVIDUÁLNÍ LEKCI

ŽENY V NEJLEPŠÍM VĚKU

Období dospívání je pro každou dívku, MALOU ŽENU, náročné

Přechází z dětství, doby bezstarostnosti

(většinou), do času velkých změn.

Mění se jí tělo, psychika prochází vlnami v rámci menestručního cyklu.

A víc přemýšlí - o sobě, o životě, o budoucnosti.

Což s sebu nese možná dosud nepoznané pochybnosti.

MUŽI

I muži mají své dno!!!!!!!!!!!!

Ano, je to tak:)

Odpověď na otázku " Jak to?" , je jednoduchá.

Pánevní dno je trojvrství příčně pruhovaných svalů, které vyplňuje pánevní otvor, ohraničený kostěnými strukturami pánve.

Svalový terčík, na který nasedají pánevní orgány- močový měchýř, děloha (u žen), prostata ( u mužů) a konečník, je anatomická struktura vlastní OBĚMA POHLAVÍM.

Z čehož vyplývá, že pánevním dnem mohou cvičit i muži.

Pánské pánevní dno má stejnou strukturu a funkci jako u žen

( až na jednu vyjímku-porod)

Hlavní funkcí pánevního dna je PODPORA orgánů, PRUŽNOST, jak vlastní pánve, tak celého pohybového aparátu a BALANC, vyváženost stran a celková souměrnost.

Pro muže je cvičení pánevním dnem výbornou pomůckou nejen k řešení problémů s inkontinencí či impotencí, ale pomáhá jim nenápadnou formou UVOLŇOVAT BEDERNÍ SVALY, POSILOVAT BŘIŠNÍ SVALY, a v neposlední řadě uvolňovat krční páteř a klenbu nohy.

Výše zmíněné uvolnění beder, krku a nohou samozřejmě platí i pro ženy.

U mužů jsou tyto oblasti však více namáhány i tím, že se zaměřují více na výkon a pevnost těla.

Pružnost a uvolnění je bližší nám, ženám.

Zvu tě ke zdravotnímu

cvičení pánevním dnem

Společně podpoříme nejen uvolnění zad, krku a nohou, ale nastolíme uzdravný program pro pánevní orgány na INDIVIDUÁLNÍ LEKCI

SENIOŘI

I muži mají své dno!!!!!!!!!!!!

Ano, je to tak:)

Odpověď na otázku " Jak to?" , je jednoduchá.

Pánevní dno je trojvrství příčně pruhovaných svalů, které vyplňuje pánevní otvor, ohraničený kostěnými strukturami pánve.

Svalový terčík, na který nasedají pánevní orgány- močový měchýř, děloha (u žen), prostata ( u mužů) a konečník, je anatomická struktura vlastní OBĚMA POHLAVÍM.

Z čehož vyplývá, že pánevním dnem mohou cvičit i muži.

Těhotenství však může být i NÁROČNOU , až traumatizující etapou v životě ženy.

Ať už brzdou v početí fyzický problém či psychický blok, pro ženu se jedná o hluboce stresující období, kdy se musí vyrovnat na tělesné úrovní s hormonální přípravou.

Ta sama o sobě přináší vedle léčebné účinku i mnoho vedleších příznaků, spjatých se změnou hmotnosti, nálad, libida a v neposlední řadě se vše přímo ( vlivem léků) či nepřímo ( celou situací) odráží na SEBEDŮVĚŘE ženy.

CVIČENÍ PÁNVÍ UŠITÉ NA MÍRU

Individuání cvičební lekce pánevním dnem

PROGRAMY ON-LINE

Online cvičební kurzy

SKUPINOVÉ CVIČEBNÍ PROGRAMY

Skupinové kurzy a workshopy se zaměřením na cvičení pánví

Napiš mi:

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu. Zásady zpracování osobních údajů